سه دليل براي اينکه بايد از حالت private مرورگر استفاده کنيد


دليل اول : با اين روش مي توانيد سايت هايي که براي شما محدوديت قائلند را دور بزنيد
اگر کمي وب گردي کرده باشيد برخي از وب سايت ها ( خصوصا سايت هاي خارجي ) امکان اينکه شما بتوانيد بيش از تعدادي از مقالاتشان را مشاهده کنيد غير فعال کرده اند. به عنوان مثال شما وقتي به طور عادي وارد يک سايت مي شويد کوکي شما روي مرورگر ثبت مي شود و بعد از مراجعه x بار ديگر قادر نخواهيد بود مقالات اين سايت را مشاهده کنيد و بايد براي مشاهده مطالب، هزينه پرداخت کنيد. براي جلوگيري از پرداخت هزينه هاي اضافي مي توانيد از اين امکان مرورگر ها استفاده کنيد. هر بار که با حالت خصوصي وارد اين سايت مي شويد اين سايت شما را به عنوان کاربر جديدي مي شناسد و به اين صورت شما مي توانيد بدون نياز به پرداخت هيچ هزينه اي، بارها و بارها سايت مورد نظر را مشاهده کنيد و تمام مقالاتش را به طور کامل بخوانيد. اين خاصيت از جمله خصوصيات هوشمندي حالت خصوصي است.


دليل دوم : در مکان هاي عمومي حتما بايد از اين سرويس استفاده کنيد
به لطف وجود گوشي هاي هوشمند، تبلت ها و حتي اينترنت پر سرعت در بسياري از منازل و از همه فراتر وجود اينترنت واي فاي و وايرلس در اغلب نقاط شهر به طور رايگان شما کمتر نياز پيدا مي کنيد که بخواهيد از کافي نت يا مراکز عمومي براي دانلود يا استفاده هاي ديگر استفاده کنيد در عين حال خوب است بدانيد که اگر گاهي نياز به اين مورد پيدا کرديد بايد بتوانيد به طور حرفه اي عمل کنيد. از آنجا که بسياري از کاربران رايانه ها و اعضاي دنياي مجازي کمي حواس پرت هستند ممکن است شما بعد از وارد شدن به ايميل تان پسوردتان را پاک نکنيد، يا اينکه بخواهيد اطلاعات محرمانه اي براي شرکت جستجو کنيد و نبايد آثاري از جستجوي خود برجا بگذاريد. به اين منظور توصيه اکيد داريم در اداره، در مدارس و حتي کافي نت ها از حالت خصوصي جستجو استفاده کنيد تا بتوانيد به راحتي و با خيال آرام در صورت فراموش کردن پاک کردن رمز و کلمات و عبارات مورد جستجو، مرورگر نيز به شما ياري رساند. وقتي که مرورگر را ترک کرديد ديگر نبايد نگران باشيد چرا که اين حالت از مرورگر، تمام اطلاعات شما را پاک مي کند و هيچ گونه اطلاعاتي از شما در حافظه کش ذخيره نمي کند. پس اينبار که به کافي نت مي رويد فراموش نکنيد که از حالت خصوصي استفاده کنيد.


دليل سوم : جستجوي شما با استفاده از اين حالت ذخيره نخواهد شد و در اختيار ديگران قرار نخواهد گرفت
البته اين دليل کمي به دليل قبلي بر مي گردد اما بايد دقت داشته باشيد که اين حوزه گسترده تر از مواردي است که شما حتي فکرش را هم نمي کنيد. مي گويند هيچ وقت ايده هاي خود را سرچ نکنيد! چرا که امکاناتي هست که باعث مي شود موارد سرچ شده شما ذخيره شود و توسط ابزار آلاتي در اختيار ساير کاربران قرار گيرد. گوگل آلرت يکي از اين سرويس هاست. وقتي شما در مورد مطلبي جستجو مي کنيد، اين موضوع توسط اين سرويس به اطلاع کساني مي رسد که از اين سرويس استفاده مي کنند. پس اگر ايده تان لو مي رود ناراحت نباشيد کافيست مرورگرتان را حرفه اي در اختيار بگيريد. از طرفي شايد شما مشکل خاصي داشته باشيد و به عنوان مثال مي خواهيد در مورد بيماري خاصي جستجو کنيد. اين به شما کمک مي کند که رايانه تان را امين خود قرار دهيد و به او اعتماد کنيد اگر از حالت خصوصي استفاده کنيد.


دلايل بالا در مورد مواردي ذکر شد که شيوع بيشتري دارد اما دليل اول کمي به دور از حقوق و انصاف است و خوب است که مدير سايت را از روش ديدن سايتشان مطلع کنيد تا حق توليدکنندگان محتوا و مديران سايت ها از بين نرود. خوشبختانه در بيشتر مواقع اين توليد کنندگان محتوا به هوشمندي شما آفرين خواهند گفت و مانع شما نمي شوند. اما براي رعايت ادب و حقوق حتما به اين سايت ها اطلاع دهيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعی ، فناوری ، دفاعی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:, | 9:29 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.