تحليلگر آمريکايي: حقايقي در ۵ ثانيه سخنان رهبر عالي ايران وجود دارد که در ۵ ساعت ياوه‌گويي‌ غربي‌ها


وي ادامه داد، رهبر بسيار سياسي و مذهبي ايران با استناد به قرآن که افراد را ترغيب مي‌کند تا از توانايي خدادادي عقل خود استفاده کنند، از مخاطبان خود خواست تا از خشونت و افراط‌گرايي بپرهيزند.

بارت تأکيد کرد که رهبر ايران تصريح کرد که اکثر و خشونت‌ها به نام اسلام در جهان امروز از جمله حملات و آدم‌ربايي بوکوحرام در نيجريه، بخشي از کمپين جدايي و تسخير عليه جهان اسلام است.

اين تحليلگر آمريکايي اينگونه ادامه داد، گرچه آقاي خامنه‌اي مستقيماً صهيونيسم و حملات تحت پرچم دروغين همچون حمله 11 سپتامبر را مورد اشاره قرار نداد، اما به توطئه و دسيسه عليه اسلام و خاورميانه اشاره کرد و گفت: جهان اسلام مي‌بايست دشمن واقعي خود را بشناسد.

بارت به اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: وي تصريح کرد که خاورميانه و کشورهاي مسلمان بايد يک جبهه متحد عليه آنهايي تشکيل دهند که براي تسلط به منطقه از طريق تفرقه قومي و نژادي توطئه مي‌کنند(اشاره به طرح اسرائيل براي تقسيم خاورميانه به کشورهاي ضعيف و کوچک که توان ايستادگي در برابر اسرائيل را نداشته باشند).

اين تحليلگر آمريکايي و مسوول پايگاه اينترنتي وترنزتودي در مقاله خود ادامه داد که آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به کمپين صهيونيست‌ها براي کوچک شمردن فرهنگ‌هاي سنتي، عليه ترويج گرايشات جنسي عمومي در رسانه‌هاي جمعي انتقاد کرد.

بارت گفت، آيت الله خامنه‌اي همچنين رسانه‌هاي غربي تحت سلطه صهيونيست‌ها را به گسترش اسلام‌هراسي و ايران هراسي محکوم کرد. (فيلم‌هايي چون آرگو و 300 به طرز گسترده‌اي تبليغ صهيونيستي در ايران تلقي مي‌شود).

به گفته آقاي خامنه‌اي، حملات آشکار عليه اسلام، تنها يک جنبه از توطئه گسترده‌تر عليه مسلمانان و جهان اسلام است و و تمامي اين حملات به اسلام، خاورميانه و فرهنگ سنتي و مذهب در سراسر جهان، تقريباً موانعي هستند که در آينده بر آن غلبه خواهد شد و جمله خود را اينگونه پايان دادند: بيداري اسلامي غيرقابل توقف است.

بارت در پايان اينگونه نوشت، سالها بود که در يک سخنراني سياسي شرکت نکرده بودم اما حقايقي در 5 ثانيه از سخنان آيت‌الله خامنه اي وجود داشت که در 5 ساعت ياوه‌گويي‌هاي سياستمداران غربي وجود ندارد. رهبر عالي ايران واقعاً يک مرد راستگو است که نگراني‌هاي واقعي براي حقيقت و عدالت دارد. و اين دليلي است که رسانه‌هاي تحت سلطه صهيونيست‌ها مي‌خواهند که از ايران تنفر داشته باشيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ایران ، سیاسی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, | 9:30 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.