«عدم آمادگی ارتش در آغاز جنگ اتهام نارواست»

سرتیپ پوردستان تاکید کرد: هر چیزی باید در زمان خودش تحلیل شود. متاسفانه افرادی این اتهام را به ارتش وارد می‌کنند که در آغاز جنگ تحمیلی آمادگی نداشت اما این‌گونه نیست؛ چرا که در همان روزهای آغازین با 140 فروند هواپیما به عراق حمله کرد. یکی از دلایلی که باعث شد ارتش در آن زمان کمی ضعیف شود سیاست‌های غلط بنی‌صدر بود. هم‌چنین در آن زمان که ارتش جلوی دشمن سینه سپر کرده بود افرادی قصد انحلال ارتش را داشتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: نیروی زمینی ارتش در دوران جنگ تحمیلی بیش از 2/5 میلیون سرباز را آموزش و سازماندهی کرد. این آمار یعنی 250 لشگر. هم‌چنین با 1000 قبضه توپ توانست سپاه را در طول جنگ تحمیلی پشتیبانی کند و همواره در تمامی حوادث در نوک پیکان قرار بگیرد.

وی در پایان سخنانش به ویژگی‌های برجسته دفاع مقدس پرداخت و گفت: ما در جنگ از اعتقادات و باورهایمان که مبتنی بر اسلام است دفاع کردیم. رزمندگان ما مانند گلادیاتور هرکسی را که جلویشان بود نمی‌کشتند و بصیرت‌هایشان بر اسلحه حاکم بود. ما قصد کشورگشایی نداشتیم و هرگز از سلاح‌های کشتار جمعی برای کشتن نیروهای نظامی و غیرنظامی استفاده نکردیم.


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت11:39---9 مهر 1392
متاسفانه آقایان ارتشی موقعی به فکر دفاع افتادند که چیزی برای دفاع نماینده و دست آوردی هم نخواهند داشت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, | 11:15 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.