ساخت ايميل‌هايي که 10 دقيقه عمر دارند!

 

در چنين مواقعي به‌راحتي مي‌توانيد از سايت‌هايي که در اين کار به شما کمک مي‌کنند استفاده کنيد. يکي از اين سايت‌ها 10minutemail.net است.
با کمک اين سايت مي‌توانيد براي خود ايميل جديدي بسازيد که فقط ده دقيقه عمر مي‌کند و بعد از اين مدت ديگر اثري از آدرس شما باقي نخواهد ماند. البته اگر براي انجام کار خود به زماني بيش از ده دقيقه نياز داريد مي‌توانيد اين مدت را تمديد کنيد.

براي استفاده از امکانات اين سايت فقط کافي است وارد سايت 10minutemail.net شويد و آدرس ايميل مورد نظر خود را در پنجره‌اي که جلوي شما ظاهر شده تايپ کنيد. پس از اينکه ايميل جديد خود را درست کرديد صفحه‌اي در اختيار شما قرار مي‌گيرد که کاملا آشناست و حاوي آدرس گيرنده، موضوع و محل مخصوص تايپ متن نامه است. اين امکانات مشابه همان چيزي است که در ايميل دايمي ‌خود داريد، با اين تفاوت که در اينجا زمان محدودي در اختيار داريد. البته نگران نباشيد، از زماني که وارد سايت مي‌شويد زمان باقي‌مانده به شما نشان داده مي‌شود تا در صورتي ‌که احساس کرديد به زمان بيشتري نياز داريد، آن را 10 دقيقه ديگر تمديد کنيد.

به همين راحتي مي‌توانيد از دردسر ايميل‌هايي که هر روز inbox شما را اشغال مي‌کنند خلاص شويد و البته از خطر هکرها در امان بمانيد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فناوری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:, | 9:9 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.